Mä olen käynyt Jenkeissä v.2001 ja oon sen jälkeen ollu hirvee jenkkifani. Mun mielestä kaikki ruoka siinä maassa oli taivaallisen ihanaa, roskaruokaa myöten. Mun miekkonen on rauhanturvaajana, ja tuo aina reissuiltaan mulle Lucky Charmsmuroja ja kirsikkakokista pahimpaan ikävään. Sen takia mä meinasin revetä liitoksistani ennemmin syksyllä, kun Seinäjoen Citymarkettiin perustettiin oma jenkkituote "osasto". Aluksi siinä oli hyvin vähän tuotteita, mut nyt se on suurentunu jo isoksi hyllyksi. On se ex-työnantaja vaan hyvä kauppa... ;) Tällaisia tuotteita lähti mukaan pari viikkoa sitten.

1255426106_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Eli, Little Beckyn minivaahtareita, joita on mansikan, appelsiinin, limen ja sitruunan makuisina tuossa pussissa. Vaniljakokista piti kans ostaa, vaikka siitä en hirveesti diggaile. :) Jell-O mansikan ja limenmakuiset ainekset lähti kans mukaan, katotaan koska saisin tehtyä hyytelöä. :)

Eilen kävin taas Cittarissa, tällä kertaa mukaan tuli tällaisia.

1255426271_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kraftin Mac&Cheese pakkaus, ja mulle ihan uus tuttavuus; mansikan makuinen vaahtokarkkitahna. Siitä voi ohentaa makeaa dippiä, tai kuten mä sitä eilen söin, yksinkertaisesti keksin päällä. Hyvää, ei ollenkaan niin teollinen maku mitä olisin olettanut. Ja tänään tämä tyttö taitaa syödä Mac&Cheesia... :)