Tämäkin kuva löytyi arkistosta...

1239107280_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Oon hirvee Amerikka-fani, ollut siitä lähtien kun 2001 vuonna olin siellä lomailemassa jokusen viikon. Amerikasta jäin eniten kaipaamaan ruokaa, sanokoot muut mitä tahansa siitä mätöstä. Mun lemppari aamupala siellä oli Lucky Charms murot, joita ei tietenkään Suomesta saa. Luultavasti ainut paikka josta niitä saa, on Behnfords Helsingissä, ja sielläkin on paketilla hintaa yli 10 euroa. Mmm. Että varoissaan saisi olla. Mulla on kuitenkin mies sellaisissa hommissa ulkomailla, että sieltä tullessaan hän on ostanut jenkkikaupasta mulle aina tuollaisia pieniä purkkeja näitä ihania Lucky Charmseja, joita sitten kyynel silmässä syön ja tulen onnelliseksi x). Ja kuten kuvasta näkyy, mini-vaahtiksissa ei muuten oo nuukailtu! :D