Tätä herkkua tein jo vappunakin, jäi vain silloin kuva ottamatta eli laitetaanpas nyt sit uudesta satsista kuva ja ohje.

1244105769_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sillikaviaari

  • 3kpl matjessillifileetä tai muuta vastaavaa silliä
  • 3 keitettyä kanamunaa
  • 1prk creme fraichea
  • 1 punasipuli
  • ruohosipulia
  • sinappia
  • mustapippuria

Halutessasi liota silliä hetken aikaa vedessä, jos et halua kaviaarista kovin suolaista. Silppua sitten silli todella pieneksi, samoin keitetyt kananmunat. Pilko sipuli pieneksi silpuksi ja yhdistä silput. Mausta creme fraiche sinapilla ja pippurilla ja sekoita kaikki yhteen. Mausta vielä tuoreella ruohosipulilla. Nauti esim. Väinämöisten paltoonappien kanssa.